förlåt

jag är så otroligt ledsen att jag inte skrivit något intressant, eller ja, ingenting de senaste dagarna. Jag ser ju att det är många som går in och kollar, och jag vet hur besviken man blir när det inte är uppddaterat.
Men nu ska jag sluta med såna här tråkiga inlägg!
Idag så ska jag byta tillbaka till spån igen så de kan gräva lite mer! Jag har ju använt kutterspån till de små gosingarna eftersom Fridolin blev allergisk mot dammet som var i Vitakraft-spånet. Det dammade väldigt mycket kan jag säga! Men mer om detta senare!
Jag ser fram emot att uppdatera lite mer nu när jag fått bloggen ganska fin! Det blir ju roligare både för er och för mig då! :)

Kommentarer

Här kan du lämna ett tassavtryck:

Vad heter du?:
Kommer du igen?

E-postadress: (lugn, den kommer inte visas)

Har du en hemsida/blogg?:

Lämna ett tassavtryck:

Trackback