första designen

jag tänkte att jag kunde visa min första design nu när jag ändå håller på att knåpa med den jag har nu.
Haha den ser verkligen lite b ut... Jag har utvecklat lite sedan dess kan jag säga, ändå var det bara någon månad sen :P
Kommer ihåg att jag var nöjd med min bakgtund och headern, eftersom de hade samma mönster... x) På tal om det så funderar jag på att ändra min bakgrund, jag vet inte hur bara...
här har ni den!:
OBS!!! Jag rekomenderar dig att använda google chrome eller mozilla firefox när du kikar på min blogg. Det är chrome som jag har gjort designen i, och den kan se lite stökig ut på tex. explorer. Kram!

Kommentarer

Här kan du lämna ett tassavtryck:

Vad heter du?:
Kommer du igen?

E-postadress: (lugn, den kommer inte visas)

Har du en hemsida/blogg?:

Lämna ett tassavtryck:

Trackback