på g

Hej igen!
Tänkte egentligen bara tala om att jag har ett faktainlägg på gång, det handlar om hur man får sin gerbil tam och kommer vara i flera delar. Självklart kommer mina tips att funka på de flesta smådjur.
Jag har inte skrivit så mycket på sista tiden för att det har hänt både bra och dåliga saker som rör speciellt gerbilerna. Mer om det skriver jag kanske senare.
Sedan hoppas jag att ni har sett förändringarna på bloggen, som muspekaren och bilden i menyn! :D
jag hoppas ni ser fran emot mitt fakta-inlägg! :D

Kommentarer
Postat av: fjELLEN

S-s-s-snygg d-d-d-design hihi

2012-02-05 @ 14:04:43
Postat av: gerbiltjejen

Tack så mycket! :P

2012-02-05 @ 14:14:44
URL: http://gerbilgodis.blogg.se/

Här kan du lämna ett tassavtryck:

Vad heter du?:
Kommer du igen?

E-postadress: (lugn, den kommer inte visas)

Har du en hemsida/blogg?:

Lämna ett tassavtryck:

Trackback