:D

Fick ett önskemål ifrån min kära syrra att jag ska fixa smileys till min blogg, so here u go! (jag hade länkat om du haft en blogg ;) )
på tal om kommentarer, vart är alla?! har ju haft runt 200 (!!) läsare per dag de dagar som nu har gått... (Över förväntan kan jag säga! :D) men var är ni? ekoo.. haha nej jag skojar ;)
jag börjar faktiskt känna mig riktigt nöjd med min blogg nu, dock vissa ändringar jag vill göra...
OJ vad inlägget ser seriöst ut med alla smileys... :P
sov gott hörni! :)
gerbiltjejen

Kommentarer
Postat av: Nanna

22:53.....rätt åt dig om du är trött idag lilla gumman.......;)

Fin blogg! Nu närmar sig dagen D!

2012-01-17 @ 11:28:48
Postat av: gerbiltjejen

haha tack mammut! :p jaa det gör den! :D

2012-01-17 @ 16:37:10
URL: http://gerbilgodis.blogg.se/
Postat av: Syrran

Hihi:) ;)

2012-01-17 @ 18:23:09

Här kan du lämna ett tassavtryck:

Vad heter du?:
Kommer du igen?

E-postadress: (lugn, den kommer inte visas)

Har du en hemsida/blogg?:

Lämna ett tassavtryck:

Trackback