Halloj!

För det första: Jag vet att det ser rörigt ut osv... ska fixa det när jag har mer tid. det får duga så länge helt enkelt. :)
Så vad kommer den här bloggen handla om?
GERBIER.
Jag kommer skriva tips om aktivering, foder, leksaker som man enkelt kan bygga hemma, och så vidare.
Jag vet att det inte är så jättemånga som gillar gerbiler, eller ens vet vad det är.
(Allmän fakta om gerbilen kommer upp inom kort.)
Hoppas ni som är intresserade av gerbiler finner bloggen hjälpsam och inspirerande.
Vem är jag då?
Jag är en tjej som studerar, och mitt mål är att bli någon slags beteendevetare så småningom.
Skriver varken namn eller ålder då jag inte tycker att det är viktigt för er att veta, då bloggen handlar om gerbiler.
Hoppas ni förstår det. :)
Annars gillar jag det mesta; umgås, baka, ridsport, se på film och smink. (inte för att jag måste, utan för att det är roligt.)
som sagt: hoppas ni kommer att ha nytta av gerbilgodis framöver!
//gerbiltjejen

Kommentarer

Här kan du lämna ett tassavtryck:

Vad heter du?:
Kommer du igen?

E-postadress: (lugn, den kommer inte visas)

Har du en hemsida/blogg?:

Lämna ett tassavtryck:

Trackback