Kolla in!

Det funkade ju jättebra med att blogga med mobilen, så jag tänkte att jag slänger in ett till - även fast jag borde sova... Förut när jag gjorde designen så ändrade jag på ett på saker som jag hoppas att ni märkt. för det första så har jag tagit bort permalink och trash skiten, förstod inte vad den var till för! nu slipper ni trycka fel om ni vill kommentera! Lite roligare, så har jag ändrat olika texter, tex när man kommenterar och i menyn. hoppas ni tycker det är lite roligare än att det står samma i alla bloggar! :) Ja det var väll allt... Ledsen att det inte blivit några bilder än hörni, men det kommer! Sov gott! // gerbiltjejen

Kommentarer

Här kan du lämna ett tassavtryck:

Vad heter du?:
Kommer du igen?

E-postadress: (lugn, den kommer inte visas)

Har du en hemsida/blogg?:

Lämna ett tassavtryck:

Trackback