sorryface... :(

jag vet att jag inte har skrivit ett inlägg på hela dagen förens nu, det är jag verkligen ledsen över. Det är ju så tråkigt att gå in på en blogg som inte är uppdaterad!
Ni kanske har sett att jag har en nedräkning i menyn? Egentligen hade jag velat ha en med dagar, timmar och minuter, men jag hittade ingen som passade in.
Ni kanske undrar vad den räknar ned till? Det är dagarna som är kvar tills jag ska åka och hämta mina gerbiler!
Jag vet såklart vad de heter och vilka färger de har, men det kan bli en överraskning tänkte jag. :) När jag hämtat dem blir det en foto/film bomb och lite fakta!
YAY, älska övertydlighet!

När jag kollade igenom mina inlägg för att se om det var något jag lovat att skriva om så såg jag en kul sak!
Sedan jag satte in smileys så har de dykt upp lite här och var:
<--- klicka mig!!
Sådana smileys hade jag "dille" på i sjuan... Gjorde dom överallt (böcker, bänkar osv.) just för att de var så... fula. en i min klass tyckte det var jättekul och ville att jag skulle lära honom x) (man måste ha den rätta knycken ;) ) haha
gerbiltjejen

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjenare!

Gillar du mitt ''dagens band?'' ;)

vad gillar du annars för musik/band/ artister?

Checka gärna min blogg!

2012-01-18 @ 23:38:06
URL: http://biersack.blogg.se/

Här kan du lämna ett tassavtryck:

Vad heter du?:
Kommer du igen?

E-postadress: (lugn, den kommer inte visas)

Har du en hemsida/blogg?:

Lämna ett tassavtryck:

Trackback