Transportbur

Snart är det dags att hämta gerbilerna, det ända är ju: vad ska de åka i?
Känns ju ganska ovärt att lägga flera hundra på en bur som man kanske använder ett par gånger... Så vad gjorde jag då?
IKEA är lösningen. I lördags innan ett kalas åkte vi dit och köpte en av SAMLA - serien som enligt mig är väldigt praktisk.
För 15 spänn (!) fick jag låda och lock. :)
När jag kom hem så borrade jag hål (15 spänn WHATA FU*K) så de får ventilation. Nu får de andas hur mycket dom vill. (det blev 22 hål xD)
Här är resultatet:
klicka på miniatyrerna för att se bilden stor.

Jaa det var väll det.
update": bilden skulle vart roterad, men neej då! -.-
gerbiltjejen

Kommentarer
Postat av: kajsa

smart :) hur stor är den?

2012-01-16 @ 18:38:40
URL: http://jagharingenblogg
Postat av: Anonym

Tack!

Faktiskt så kommer jag inte ihåg det... har för mig att det stod 55-liter, men är inte säker.

Det var iaf den minsta av SAMLA-lådorna på ica. :)

2012-01-16 @ 18:52:37
URL: http://gerbilgodis.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ikea* x3

2012-01-16 @ 18:54:35

Här kan du lämna ett tassavtryck:

Vad heter du?:
Kommer du igen?

E-postadress: (lugn, den kommer inte visas)

Har du en hemsida/blogg?:

Lämna ett tassavtryck:

Trackback